چگونه به یک منتقد کتاب تبدیل شویم
نوشته شده توسط : بهامیر

1 - مرور کتاب ها را خودتان شروع کنید:

شروع به نوشتن نقد برای کتاب هایی که می خوانید کنید. با نوشتن چند نقد کتاب قبل از انتشار، می‌توانید مهارت‌های خود را به‌عنوان یک داور توسعه دهید و تعیین کنید که کدام تکنیک‌های نقد و بررسی برای شما مناسب‌تر است. می‌توانید ابتدا با خواندن چند نقد کتاب منتشر شده از انتشارات معتبر و در نظر گرفتن اینکه چه چیزی باعث موفقیت و جذابیت هر یک از آنها می‌شود، برای نوشتن نقد کتاب آماده شوید. هنگامی که ایده ای در مورد اینکه نقد کتاب باید شامل چه مواردی باشد و اینکه چگونه می توانید آن را قالب بندی کنید، دارید، می توانید شروع به نوشتن نقد برای کتاب هایی کنید که می خوانید تا لذت ببرید.

این فرآیند همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با ارائه چند مقاله به شما کمک کند تا کار خود را به عنوان یک داور کتاب شروع کنید و می‌توانید آن‌ها را به کارفرمایان بالقوه یا انتشارات ارسال کنید تا آنها را با سبک و توانایی‌های نقد خود آشنا کنید.زمان یادگیری زبان پایتون

2-  خوانندگان ایجاد کنید:

نظرات خود را به عموم ارائه دهید و سعی کنید گروهی از خوانندگان منظم را حفظ کنید. شما می توانید این کار را با انتشار نقد کتاب به طور مستقل در یک پلت فرم آنلاین، مانند یک رسانه اجتماعی یا یک وب سایت تولید محتوا، انجام دهید. ایجاد خوانندگان می‌تواند به شما کمک کند تا با ایجاد جامعه‌ای که با محتوای شما درگیر است و می‌خواهد انتقادات شما را بشنود، خود را به عنوان یک منتقد کتاب معرفی کنید، که می‌تواند تخصص شما را برای کارفرمایان و ناشران بالقوه برجسته کند.گرامر  wish

بسیاری از مشتاقان داوری کتاب با بررسی ویدیویی شروع می‌کنند، جایی که نقدهای خود را به صورت شفاهی مورد بحث قرار می‌دهند، که می‌تواند شما و شخصیت شما را به عموم معرفی کند و ویژگی‌های شخصی و علایق شما را با دنیای انتشار کتاب مرتبط کند. با این حال، ممکن است نقدهای کتابی را نیز بنویسید که در رسانه‌های اجتماعی یا سایر پلتفرم‌ها پست می‌کنید تا به مخاطبان و کارفرمایان بالقوه فرصت دهید تا با سبک نوشتن شما آشنا شوند.

3- برای کار به عنوان داور کتاب اقدام کنید:

نقدهای کتاب خود را به انتشارات ارسال کنید و به دنبال فرصت های شغلی برای داوران کتاب باشید. از آنجایی که بسیاری از داوران کتاب به صورت مستقل وارد صنعت می شوند، برخی از اولین فرصت های پولی شما ممکن است از ارسال نظراتی باشد که قبلاً برای انتشاراتی نوشته اید که نقد کتاب را پوشش می دهند. همچنین می‌توانید از طریق جستجوی اینترنتی یا با مراجعه به وب‌سایت‌هایی که برای یافتن نشریاتی که درخواست ارسال نقد و بررسی کتاب را دارند، به جستجوی فرصت‌های شغل آزاد بپردازید که به تبلیغ و انتشار نقد می‌پردازند.

اگر می‌خواهید برای یک شرکت یا نشریه خاص کار کنید، می‌توانید با متخصصان در بخش بررسی آن‌ها تماس بگیرید تا در مورد فرصت‌های کار برای آنها به عنوان داور بپرسید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: